۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۴۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84680498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های حوزه آی سی تی کردستان پرداخت شد

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۱ طرح حوزه آی سی تی در استان پرداخت شده است.

ابراهیم ادریسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه با پرداخت تسهیلات ذکر شده برای ۷۳ نفر شغل ایجاد شد، اظهار داشت: این میزان تسهیلات به طرح‌های راه اندازی باجه های پست بانک روستایی، شرکت های تولید کننده نرم افزار و دفاتر پیشخوان شهری پرداخت شده است.

وی بر حمایت از کسب و کارهای حوزه آی سی تی به ویژه در روستاها تاکید کرد و گفت: امسال در حوزه اشتغال پایدار روستایی از ۵۸ طرح دریافتی به ۵۶ طرح ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و زمینه اشتغال ۵۹ نفر را فراهم کرد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: در بخش مربوط به تسهیلات بند ب تبصره ۱۸ نیز از ۱۳ طرح دریافتی، به پنج طرح ۱۸ میلیارد ریال پرداخت و برای ۱۴ نفر اشتغال ایجاد شد.

ادریسی ادامه داد: سال آینده هم به فعالان حوزه آی سی تی از محل بند الف، ۴۱۱ میلیارد ریال و بند ب تبصره ۱۸، ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت https://tavanafarin.ito.gov.ir برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha