ظرفیت‌های بالقوه هنرمندان برای تولید محتوا در راستای جهاد تبیین به کار گرفته شود

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به گستره مخاطبان تولیدات حوزه هنری گفت: انتظار می‌رود این مرکز فرهنگی و هنری با به کارگیری ظرفیت‌های بالقوه هنرمندان استانی برای تولید محتوا در راستای جهاد تبیین اقدام کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال‌ و بختیاری، غلامعلی حیدری‌ در دیدار رییس‌ حوزه هنری استان افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی جایگاه بسیار مهمی در توسعه فرهنگ و هنر کشور دارد چرا که در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و معرفی انقلاب اسلامی با زبان هنر فعالیت می‌کند و تاکنون آثار بسیار ارزشمندی نیز در این زمینه تولید کرده است.

وی تصریح کرد: حوزه هنری باید بتواند با رویکرد جدید و انقلابی، هنرمندان در طراز انقلاب اسلامی را پرورش داده و با استفاده از زبان هنر و خلاقیت هنرمندان استان، زمینه امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه را فراهم کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت فناوری‌های جدید و ظرفیت‌های فضایی مجازی یادآور شد: شناخت و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی مهمترین موضوع در جامعه امروز است که لازم است حوزه هنری برای تولید محتوا در این فضا برنامه‌ریزی مطلوبی‌ را انجام دهد.

حیدری در ادامه با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های مختلف دفاع مقدس از سرمایه‌های گران بهایی برخوردار است، گفت: دلاورمردی‌های رزمندگان و فرماندهان استان در هشت سال دفاع مقدس هنوز به طور کامل و گویا دیده نشده است که با توجه به آثار قابل قبول حوزه هنری استان در بخش ادبیات پایداری باید در سال‌های پیش رو، آثار بیشتری در این زمینه تولید و ارزش‌های این دوران به نسل‌ جوان  معرفی شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست با معرفی برخی تولیدات، آثار و خدمات حوزه هنری استان در سال‌های اخیر گفت: این مرکز فرهنگی از بودجه اندکی برخوردار است اما با این حال توانسته است آثار هنری اثرگذار و با کیفیتی را تولید و به علاقه‌مندان ارائه کند.

احسان قائدی با بیان اینکه هنرمندان استان در رشته‌های مختلف هنری در کشور شناخته شده هستند، افزود: تلاش‌ خواهد شد برای معرفی هرچه بیشتر آثار این هنرمندان در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی شود.

وی همچنین به وضعیت ساختمان حوزه هنری استان اشاره و تصریح کرد: این مرکز ساختمان اداری و فرهنگی مجزا و متعلق به خود ندارد و درخواست جامعه هنری استان این است که با توجه به انجام مراحل مقدماتی ساخت این مرکز، حمایت‌ها برای تسریع در اختصاص اعتبارات موردنیاز صورت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha