اجرای طرح ارتقای امنیت به کشف ۶۰۰ فقره سرقت در گلستان منجر شد
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا - فرمانده انتظامی گلستان گفت: در آخرین مرحله از اجرای طرح ارتقای امنیت از ۱۴ اسفند امسال تاکنون ۶۰۰ فقره انواع سرقت در این استان کشف شد و در این ارتباط ۴۸۱ سارق نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر روز شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه اقتدار و آرامش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این طرح با هدف برقراری، نظم و امنیت و ایجاد آرامش در جامعه در ایام تعطیلات نوروز با شدت ادامه خواهد یافت.

فرمانده انتظامی گلستان یادآور شد: همچنین در راستای اجرای این طرح هفته گذشته هفت فقره سرقت مسلحانه در استان کشف شد و در این زمینه ۱۱ نفر دستگیر شدند.

وی به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: با کسانی که در این شب باعث سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد بی‌نظمی و ناهنجاری شوند به شدت برخورد خواهد شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت به کشف ۶۰۰ فقره سرقت در گلستان منجر شد

رییس دادگستری گلستان هم با اشاره به اقدامات خوب و ارزشمند نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح اقتدار و امنیت، گفت: این اقدامات سبب ضربه زدن به عوامل ایجاد ناامنی و برهم‌زنندگان نظم، امنیت و آرامش مردم می‌شود.

حیدر آسیابی بیان کرد: دستگاه قضایی گلستان از هر طرحی که باعث ایجاد امنیت اجتماعی می‌شود، استقبال و حمایت می‌کند و با متخلفین و متجاوزین و مجرمین، برخورد قاطع خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در صدور احکام قضایی هیچگونه اغماض و ترحمی نخواهیم داشت و احکام قاطع صادر خواهد شد.

آسیابی بیان کرد: افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه برای چهارشنبه آخر سال کنند در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت بسر خواهند برد.

رییس کل دادگستری کل گلستان گفت: علاوه بر آن مغازه‌ها و اماکنی که در توزیع و فروش مواد محترقه مشارکت کنند در صورت شناسایی پلمب خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha