۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۴۶
کد خبر: 84682852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمینه آزادی ۱۵ زندان جرائم غیر عمد در فارس فراهم شد
مراسم گلریزان در زورخانه پهلوان خلیل عقاب شیراز

شیراز-ایرنا- مدیرکل زندان های استان فارس اعلام کرد:  با کمک سه میلیارد ریالی خیریه بیرق وحدت حسینی و هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی فارس، زمینه آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسحاق ابراهیمی یکشنبه شب در مراسم  گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: زورخانه علاوه بر اینکه محلی برای ورزش های باستانی است در گذشته ای نه چندان دور و حتی امروز با برگزاری  مراسم گلریزان ها، مشکلات افراد گرفتار را حل می کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این اقدام خداپسندانه به یک سنت تبدیل شود وبابنای این کار سالانه زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بیشترفراهم شود.

همچنین در این گلریزان مسئول هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای فارس هم گفت: با دیدن اینکه بسیاری از همنوعان ما به دلیل جرائم غیرعمد در زندان بسر میبرند برآن شدیم تا با تکیه بر منش پهلوانان زورخانه ای در این کار خیر سهیم باشیم.

حسین غرقی ادامه داد: این مراسم در محل زورخانه بزرگ پهلوان خلیل عقاب شیراز برگزار شد و امیدوارم با کمک خیرین بتوانیم زمینه آزادی بیشتری از  زندانیان غیر عمد فراهم کنیم.

همچنین مسئول خیریه بیرق حسینی هم گفت: این دومین سال است که برنامه گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود.

حسینی افزود: امیدواریم با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، در برنامه های بعدی بتوانیم با توان بیشتر در این کار خیر سهیم باشیم.

در مراسم  گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، آیت الله ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، مسؤولین زندان های فارس، فرماندار شیراز، مدیرعامل موسسه خیریه بیرق وحدت حسینی و تعدادی از خیرین شرکت داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha