۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84683338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار : نمادهای هویتی مازندران نوروز امسال معرفی شود

نوشهر – ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از این استان به عنوان تجلی هویت ایرانی و اسلامی یاد کرد و گفت : لازم است نمادهای هویتی مازندران به نحو شایسته‌ای در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به مسافران و گردشگران معرفی شود.

به گزارش ایرنا ، روح الله سلگی روز دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر غرب مازندران که به میزبانی فرمانداری شهرستان تنکابن برگزار شد ، افزود : پس از دو سال شرایط سخت کرونایی و کاهش محدودیت ها ، تمایل مردم برای سفر به مازندران در تعطیلات نوروز امسال بسیار زیاد است و پیش بینی می شود که حجم بالایی از مسافر و گردشگر به این استان سفر کنند.

وی با بیان اینکه مازندران متعلق به همه ملت ایران است ، اظهار داشت : باید همه دستگاه ها تلاش کنند تا مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می کنند با خاطره ای خوش مازندران را ترک نمایند.

سلگی بر ضرورت معرفی نماد های هویتی مازندران در نوروز امسال تاکید کرد و افزود : مناسب سازی ورودی شهرها ، ایجاد بازارچه های محلی ، صنایع دستی و گل و گیاه ، برپایی آیین نوروز خوانی و برپایی نمایشگاه های تولیدات بومی در دستور کار دستگاه های متولی امر قرار گیرد.

وی با تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ مازندرانی ، خاطرنشان کرد : باید در این زمینه با قدرت عمل کنیم تا فرهنگ اصیل این استان دستخوش استحاله فرهنگ های غیر بومی برخی گردشگران قرار نگیرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد : مسافران و گردشگران نیز باید سفری مسئولانه به مازندران داشته باشند و از رهاسازی زباله در طبیعت جدا خودداری نمایند.

وی یادآور شد: تمرکز ما بیش از پیش به غرب مازندران خواهد بود و باید تعامل خوبی در این زمینه ایجاد شود تا مردم احساس تبعیض نکنند.

در این جلسه فرمانداران و شهرداران شهرهای غرب مازندران دیدگاه ها و نظرات خود را پیرامون سفرهای نوروزی و نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ارائه نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha