محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه آخر سال در مهاباد اعمال می‌شود

مهاباد - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه چهارشنبه آخر سال در محورهای ارتباطی مهاباد به سردشت و مهاباد به پیرانشهر اجرا می‌شود.

سرهنگ حاتم ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به فرارسیدن آخرین چهارشنبه سال و حضور مردم شهر مهاباد در ۲ محور سردشت و پسوه، از ساعت ۱۸ در این محورها محدودیت  های ترافیکی اجرا خواهد شد و این مسیرها از ساعت اعلام شده یک طرفه بوده و مسیر خروجی شهر بسته می شود. 

وی ادامه داد: با توجه به ایام تعطیلات عید و نبود محدودیت ورود و خروج، پیش بینی می شود مسافران زیادی در این ایام در شهرستان حضور پیدا کنند از این رو از شهروندان انتظار می رود تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و در جهت کنترل ترافیک شهری مثل همیشه پلیس راهنمایی و رانندگی را یاری دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد تاکید کرد: در ایام عید هم در صورت هنجارشکنی از سوی برخی خودروها و موتورسواران، وسیله نقلیه آنها توقیف و تا پس از ۱۳ بدر سال آینده رفع توقیف نخواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی اضافه کرد: پلیس انتظامی با اتخاذ یکسری تمهیدات ترافیکی با حضور در معابر و خیابان های اصلی شهر محدودیت‌های ترافیکی را کنترل و رصد خوهد داد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر دارای مناطق بکر و دیدنی و یکی از شهرهای گردشگرپذیر شمال غرب کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha