۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۵۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84685871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در کردستان به ۸۱ نفر رسید

سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در کردستان تا ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه ۲۵ اسفند در استان به ۸۱ مصدوم رسیده است.

آرزو فلاحی بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از این تعداد ۳۷ نفر بستری  و ۴۴ نفر هم پس از مداوای سرپایی ترخیص شدند.

وی افزود: از این تعداد مصدوم ۲۷ نفر به شهر سنندج اختصاص دارد که ۲۴ نفر نیاز به بستری داشتند و در مراکز درمانی این شهرستان تحت مداوا هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در سقز چهار مورد، قروه ۱۲ مورد، بیجار هفت مورد، بانه سه مورد، کامیاران شش مورد، دیواندره هفت مورد و دهگلان ۱۵ مورد مصدوم داشته است  و مریوان و سروآباد شب بدون مصدوم را پشت سر گذاشتند.

فلاحی با بیان اینکه از مجموع مصدومان امشب ۱۹ نفر عابر پیاده و بقیه افراد استفاده کننده از مواد محترقه بوده اند، اضافه کرد: سوختگی، شکستگی دست، آسیب به چشم و بریدگی اعضا از جمله آسیب هایی بوده که تا این لحظه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بر اثر این حوادث تاکنون مورد فوتی در استان نداشتیم، افزود: در بین آسیب دیدگان از کودک ۲ ساله تا فرد ۶۴ ساله به چشم می خورد ولی بیشترین تعداد مصدومان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند.

وی گفت: ۱۹ نفر از مصدومان زن و بقیه مرد بوده‌اند.

حوادث چهار شنبه آخر سال در کردستان، سال گذشته ۱۰۲ مصدوم داشت.

شش پایگاه ثابت و سه تیم سیار فوریت های پزشکی امسال در کردستان برای خدمت رسانی به مصدومین در حالت آماده باش است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha