جشن‌های نیمه شعبان در راستای تبیین فرهنگ مهدویت برگزار می‌شود

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیمه شعبان را بهترین فرصت برای افزایش امید و نشاط در جامعه عنوان کرد و گفت:جشن‌های نیمه شعبان در راستای تبیین فرهنگ مهدویت برگزار می‌شود.

محسن حسین‌میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، اعیاد شعبانیه به‌ ویژه عید نیمه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد فضای نشاط‌آور معنوی در میان جوانان است.

وی با بیان اینکه در تمام کارهای فرهنگی و اجتماعی مردم‌محوری باید سرلوحه برنامه‌ها باشد، گفت: استفاده از ظرفیت مردمی در برنامه‌ها قابل توجه است تا برنامه‌ها موفق‌تر اجرا شود و جشن‌های نیمه شعبان باید با محوریت ترویج فرهنگ مهدویت در سطح استان برگزار شود و این روز باید یک فرصت مغتنم در راستای ترویج فرهنگ معنویت باشد.

به گفته وی، در مکتب سردار شهید سلیمانی نیز به نقش مردم در کارها و فعالیت‌های مختلف توجه ویژه و خاص شده است و باید در راستای توسعه، ترویج، بسط و نهادینه کردن فرهنگ غنی و فاخر مهدویت بین آحاد جامعه تلاش‌های موثری صورت گیرد تا فرهنگ غنی مهدویت در جامعه‌ ساری و جاری شود. 

حسین‌میرزایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: برگزاری مناسبت‌های مذهبی جایگاه مناسبی برای بحث جهادتبیین دارد و باید در این برنامه‌ها از همه ظرفیت‌ها به خصوص جوانان استفاده شود.

به گزارش ایرنا،همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت قائم امام زمان(عج) برنامه‌ها و آیین‌های مختلفی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha