۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 2194
کد خبر: 84689567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شیراز: سربازان گمنام برای کشور، عزت آفرین هستند

شیراز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با گرامیداشت نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام گفت: ما باید به سربازان گمنامی که عزت برای کشور می‌آفرینند و هیچ وقت نام آنها آورده نمی‌شود ببالیم‌.

به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه‌های مختلف از جمله در مقابل جنگ سایبری، قدرتمندانه ظاهر می‌شوند و پاسخ قاطعی به تهدیدها در فضای مجازی از جمله اقدامات رژیم صهیونیستی می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: عظمت آفرینی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی ایران در هفته‌ای که گذشت باعث اقتدار کشور ایران شد.
وی یادآور شد: حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) در نهج البلاغه شریف فرمودند که اگر مردم برخی از کارها را انجام ندهید، ذلیل خواهید شد و دیگر نمی‌توانید آن را جبران کنید.
وی اضافه کرد: نباید شرایطی فراهم کنیم تا دشمن طمع کند وارد مجموعه کشور شود. جلوی نفوذ را به هر شکلی باید گرفت.
دژکام بیان داشت: ما افتخار می کنیم به سربازان گمنامی از امام زمان که میدان دار این حرکت بزرگ هستند و در مقابل صهیونیست با اقتدار ایستادگی می‌کنند. حتی صهیونیست از مجموعه اطلاعاتی کشور ما شکست می‌خورد.

پیام انهدام مرکز جاسوسی صهیونیستی
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انهدام مرکز جاسوسی موساد در کشور همسایه گفت: اقتدار نیروی سپاه و قدرت نیروهای موشکی سپاه پاسداران جای شُکر دارد، امروز سپاه پاسداران اعلام می کند که اسراییل حق ندارد از طریق ورود به عراق، علیه ایران جاسوسی کند. 
وی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری و نایب امام زمان (عج) اعلام کرده است که دوره بزن در رو به پایان رسیده است، دشمنان باید مطمئن باشند همان گونه که بازوی پر توان سپاه را نشان داده ایم هر زمان بزنند با پاسخ قاطع روبرو می‌شوند و هدف قرار گرفتن مراکز جاسوسی صهیونیستی در عراق، پاسخی به دهن کجی دشمنانی بود که می‌خواستند وارد حریم کرمانشاه شوند.
آیت الله دژکام عنوان کرد: شعار «مرگ بر اسرائیل» پیام ملت ایران به دولت فاسد صهیونیستی است؛ در واقع، ملت ایران با سر دادن این شعار به صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند که اگر بخواهید در امور کشور ما ورود کنید نتیجه بدی در انتظار شماست.
امام‌جمعه شیراز گفت: قدرتمندی امروز ارتش، سپاه و نیروهای نظامی کشور به برکت امام زمان(عج) شکل گرفته است مگر نه جهان سوم هیچ وقت از این قدرت برخوردار نبود.
دژکام ادامه داد: برخی کشورهای همسایه با وجود ثروت بسیاری که در اختیار دارند به دریوزگی از اسرائیل روی آورده‌اند اما مردم ایران به عزتی که زیر پرچم امام زمان(عج) دارند مقتدرانه در مقابل اسراییل ایستاده‌اند.
وی گفت: اگر دشمنی بخواهد به مرزهای ایران نگاه بد کند با اقتدار با آن برخورد می‌شود. انشالله به زودی شاهد نابودی اسراییل و عزت بیش از پیش مسلمانان خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه با اشاره به مذاکرات وین گفت: رهبر معظم انقلاب چارچوب‌هایی را برای مذاکرات وین معین کردند و این چارچوب‌ها باید در مذاکره تأمین شود.
دژکام ادامه‌داد: امیدوار هستیم آنچه که خیر و صلاح ما است در مذاکرات وین پیش بیاید.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اجلاسیه اخیر این مجلس گفت: بیانیه رسمی مجلس خبرگان در مسئله مذاکرات این بود که رهبر معظم انقلاب چارچوب‌هایی را معین کردند. این چارچوب‌ها باید در مذاکره تأمین شود.
امام جمعه شیراز ادامه داد: هیأت مذاکره کننده و دولت محترم با حمایتی که مجلس از آنها کرده است باید پیگیری های لازم را در این زمینه ادامه دهند. ما هم عجله‌ای برای این کار نداریم. چراکه می‌دانیم در مسئله برجام؛ آمریکا که یکطرفه از قرارداد خارج شد، شکست خورده و رسوای اصلی بوده است.
دژکام گفت: این رسوایی برای آمریکا ماند و این علامت افول ابرقدرتی آمریکا است. اگر آمریکا ادعای ابرقدرتی دارد باید مرد باشد و پای حرف خود بایستد. نامرد ابرقدرت نمی‌شود. البته این ها نشانه هایی است که در آخرالزمان ظهور کرده است و امیدواریم به زودی به دیدار جمال تابناک امام زمان (عج) مشرف شویم.

بهار در بهار
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس همچنین ضمن تبریک بهار طبیعت و آغاز سال ۱۴۰۱ شمسی گفت: در روزهای آینده سه بهار در پیش داریم و جا دارد که میلاد امام زمان و حضرت مهدی (عج) و پیشاپیش بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان را تبریک بگویم. این بهار در بهار در بهار را به همه مردم تبریک می‌گویم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: هفته آینده نوروز را با همه تازگی‌هایش که در طبیعت جلوه گر است در پیش داریم. این بهار طبیعت به ما یادآور می شود که خودمان را هم باید نو کنیم‌ و برای نو شدن و بهار انسانیت باید از دل به امام زمان متصل شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha