۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84689796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ درصد گروه هدف در سردشت دز سوم واکسن کرونا دریافت کردند

مهاباد - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: تاکنون بیش از بیش از ۲۱ هزار نفر از جمعیت گروه‌های هدفدر این شهرستان دُز سوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند که ۲۷ درصد افراد واجد شرایط است.

داوود آتشی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون ۱۵۶ هزار دُز واکسن در سردشت تزریق شده که از این تعداد به بیش از ۸۶ هزار نفر شامل ۸۲ درصد از واجدان شرایط دز اول و ۷۱ هزار نفر شامل ۷۵ درصد نیز دز دوم تزریق شده است.

وی با بیان اینکه استقبال از تزریق واکسن باید در بین شهروندان شتاب بگیرد، ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌کنیم با مراجعه به مراکز بهداشت و تجمیعی واکسیناسیون در سریع ترین زمان ممکن، نسبت به واکسینه شدن خود و اعضای خانواده اقدام کنند، چون طبق بررسی‌های علمی تزریق دز سوم در مقابله با سویه‌های جدید از جمله اومیکرون بسیار موثر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۶۵ نفر بر اثر بیماری کووید-۱۹ در این شهرستان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: هم‌اکنون آمار بستری شدگان بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان کمتر از ۱۰ نفر است و امیدواریم در روزهای آینده این آمار باز هم کمتر شود.

آتشی اظهار کرد: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری به صورت کامل غلبه و از ابتلا به آن جلوگیری کرد، استقبال حداکثری از واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

شهرستان مرزی سردشت با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون در شرایط زرد مقابله با کرونا قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha