روزانه ۱۰۰ گشت پیاده انتظامی نوروزی در نقاط جرم خیز مازندران فعال است

ساری - ایرنا- رئیس پلیس پیشگیری مازندران از استقرار ایستگاه‌های ثابت و سیار پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت که روزانه ۱۰۰ گشت پیاده در نقاط جرم‌خیز استان حضور خواهند داشت.

روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران روز چهارشنبه به نقل ازسرهنگ سید محسن جعفری ، از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر در استان خبر داد و افز.د: کارکنان پلیس پیشگیری همزمان با ایام تعطیلات در راستای تأمین نظم و امنیت در حال آماده باش هستند. 
وی ادامه داد: قرارگاه ابوذر به منظور سازماندهی کارکنان پلیس پیشگیری با هدف تأمین نظم و امنیت، ایجاد فضای امن و ارائه خدمات انتظامی به هم‌وطنان و جلب رضایت مردم و پیشگیری از وقوع جرایم تشکیل شده است.
سرهنگ جعفری با بیان اینکه قرارگاه ابوذر دارای ۶ کمیته تخصصی است ، بیان داشت:  این قرارگاه در طول نوروز فعال است و نسبت به هدایت ستادی، دریافت و ارسال آمار و عملکرد و اقدامات به صورت دائم ، نظارت و بازرسی اقدام خواهد نمود.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از استقرار ایستگاه های ثابت و سیار پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۳۰ واحد ایستگاه پلیس به منظور تأمین نظم و امنیت در این ایام در نقاط مختلف استان مستقر خواهند شد.
وی اضافه کرد: روزانه ۱۷۸ واحد گشت خودرویی و ۵۴ گشت موتوری و همچنین بیش از۱۰۰ گشت پیاده در نقاط جرم خیز استان حضور خواهند داشت.
سرهنگ جعفری  از آمادگی کامل پلیس پیشگیری برای خدمت رسانی به مردم خبر داد و از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا اقدامات مناسب توسط پلیس انجام شود.

طبق پیش بینی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران بعد از دو سال انباشت سفر که به دلیل کرونا شکل گرفت ، ۲۰ میلیون مسافر راهی مازندران شوند. موضوعی که در۲ روز گذشته  با حجم زیادی از خودروها در قالب ترافیک جاده ای در تمانی محورهای مواصلاتی نمایان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha