۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84691409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد ۲ میلیون و ۷۳۴ هزار خودرو طی سه روز گذشته در جاده‌های استان سمنان

سمنان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: تردد بیش از ۲ میلیون و ۷۳۴ هزار وسیله نقلیه از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه در محورهای مواصلاتی این استان ثبت شد.

به گزارش ایرنا، احسان منصور کیایی روز یکشنبه به خبرنگاران ابراز داشت: تردد جاده‌ای وسایل نقلیه در روزهای پایانی سال در محورهای مواصلاتی استان سمنان قابل توجه است.
وی ادامه داد: ۱۲ درصد از شمار ترددها در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.
وی خاطرنشان کرد: پرترددترین روز در اسفندسال ۱۴۰۰ مربوط به شنبه بیست و هشتم این ماه بود که دستگاه‌های تردد شمار بیش از ۷۶۷ هزار تردد را ثبت کردند.
مدیرکل راهدارای و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: هموطنان می توانند با مراجعه به امکانات متنوع سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ از جمله سایت www.۱۴۱.ir ، اپلیکشین موبایل "همراه ۱۴۱" و دیگر اجزای سامانه؛ به اطلاعات و اخبار ترافیکی، تصاویر لحظه ای دوربین های نظارت جاده ای، وضعیت تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر ، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.
نوروز ۱۴۰۱ پویش "همراهان سفر ایمن"با رویکرد ترغیب مسافران نوروزی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توقف و استراحت در طول سفر، توقف در هنگام خواب آلودگی و رعایت دیگر نکات ایمنی به منظور کاهش تصادفات در محور مر ترافیک استان برگزار خواهد شد.
یکهزار و ۷۶ کیلومتر راه در استان وجود دارد که از این وسعت ۳۰ کیلومتر آزادراه و ۳۹۲ کیلومتر بزرگراه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha