۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۰۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84691827
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار: برنامه عملیاتی پیشرفت استان همدان تداوم می‌یابد

همدان-ایرنا- استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و نقشه‌ راه تدوین شده برای استان تحت عنوان برنامه عملیاتی پیشرفت استان در سال ۱۴۰۱، با محورهای نهضت ملی مسکن، رونق تولید و رشد اقتصادی ۷.۵ درصدی، ایجاد ۲۳۰۰۰ فرصت شغلی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تداوم می‌یابد.

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد»  شامگاه یکشنبه در پیام نوروزی خود آورده است: خدا را شاکریم که استان همدان در سال ۱۴۰۰ با همدلی همه‌ مسئولین به‌خصوص نماینده ولی فقیه در استان، روحانیت معزز، نمایندگان پرتلاش، اقشار مختلف و همراهی مردم در اجرای منویات مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت سیزدهم، بالاخص مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و اجرای برنامه‌های تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها،به رغم توطئه های دشمنان، توفیقات چشمگیری را کسب نمود.

وی در پیام خود آورده، اکنون که با همتی مضاعف از سوی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهی مردم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، موفقیت‌های چشمگیری نصیب ملت ایران شده است، با عزمی راسخ و تلاشی دوچندان،با هم افزایی مسئولان تمام توان خود را در جهت خدمت رسانی به مردم فهیم استان به کار گرفته و همگام و همراه آنان خواهیم بود.

در پیام نوروزی استاندار همدان همچنین آمده، در فضایی آکنده از عطر اعیاد بزرگ شعبانیه و در انتظار شمیم ماه پر خیر و برکت رمضان که بهار سال جدید را به بهار قرآن پیوند می زند به استقبال سال نو خواهیم رفت.

قاسمی فرزاد تصریح کرده، از خداوند متعال استعانت می‌جوئیم تا سال ۱۴۰۱ نیز به عنوان برگی زرین، با تلاش صادقانه، پشتکار و همتِ خادمانی به ثبت برسد که در دولت مردمی، آرمانی جز سربلندی و آبادانی ایران قوی ندارند.

استاندار: برنامه عملیاتی پیشرفت همدان تداوم می‌یابد

وی در این پیام آورده است: فرصت را مغتنم شمرده و فرا رسیدن فصل بهار و حلول سال نو را خدمت تمام مردم شریف ایران، به خصوص هم‌استانی‌های، ولایتمدار و شهیدپرور دارالمومنین همدان تبریک و شادباش عرض نموده و سالی سرشار از خیر و برکت، توفیق و تندرستی از ایزد سبحان خواهانم.

رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha