بیمارستان کودکان تبریز در محل جدید خود در خاوران آماده‌ پذیرش بیماران است

تبریز - ایرنا - رییس بیمارستان کودکان تبریز گفت: تمامی بخش‌های درمانی بیمارستان کودکان تبریز با انتقال از منطقه‌ ششگلان به خاوران، آماده‌ پذیرش بیماران است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، عباسعلی درستی، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: محل سابق این بیمارستان در منطقه‌ ششگلان تبریز واقع بود که اخیرا با احداث یک بیمارستان جدید با عنوان «زهرا مردانی آذر» توسط « کریم مردانی آذر» خیر تبریزی، به منطقه‌ خاوران منتقل شد.

وی با بیان اینکه تمامی بخش‌های درمانی این بیمارستان منتقل شده است، اظهار داشت: صرفا بخش سرپایی این بیمارستان در خیابان ششگلان باقی مانده تا در ایام تعطیل بخش درمانگاهی و اورژانسی آن به بیماران خدمت‌رسانی کند.

رییس بیمارستان کودکان تبریز گفت: تمامی فعالیت‌های درمانی در بیمارستان زهرا مردانی آذر مستقر شده و اورژانس آن نیز در کلیه‌ بخش‌های بستری فعال شده است بنابراین از تمامی بیماران درخواست می‌ شود برای درمان به بیمارستان جدید مراجعه‌ کنند.

درستی، با اشاره به اینکه بعد مسافت این بیمارستان یک مشکل اساسی برای رفت و آمد بیماران و همراهان آنان است، ادامه داد: رفت‌ و آمد به این مکان سخت بوده و از شهرداری تبریز درخواست می‌ شود برای راحتی مردم خط ویژه‌ای برای آن اختصاص دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha