تلاش برای تحقق شعار سال یک وظیفه شرعی و قانونی است

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تلاش برای تحقق شعار سال یک وظیفه شرعی و قانونی است چرا که دشمنان پس از ناکامی در اعمال انواع تحریم‌ها، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را مورد هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری روز چهارشنبه در دیدار با اعضای انجمن صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمان شهرستان مریوان، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین‌" اظهار داشت: رویکرد تمام برنامه‌های ادارات کار کردستان در سال جدید، تحقق اهداف این نامگذاری است.

وی افزود: تولید در جامعه تولیدمحور محقق می‌شود و تولیدی که مبتنی بر دانش و فکر باشد، خروجی آن کالای باکیفیت و مورد خواست مصرف کننده خواهد بود که چنین چرخه‌ای از تولید و مصرف، به اشتغال آفرینی و خلق فرصت‌های جدید شغلی منتهی می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بر ضرورت حمایت همه جانبه تولید مبتنی بر دانش تاکید کرد و ادامه داد: پشتیبانی از تولید دانش بنیان به‌ منزله حمایت از اشتغال، سرمایه، کار و کارگر ایرانی است.

وی با تاکید بر نقش کارگران ساختمانی در توسعه و عمران شهری و روستایی و همچنین سیمای عمرانی شهرها، ابراز امیدواری کرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بتواند با همکاری و مشارکت همه کارگران از جمله کارگران ساختمانی، کارفرمایان، کارآفرینان و تعاونگران، تمام امکانات، ظرفیت‌ها و منابع خود را با حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، برای تحقق اهداف شعار سال بکار گیرد و قطعا در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

هم اکنون ۵۰ هزار کارگر و استادکار در ۱۶ حرفه صنعت ساختمان در کردستان مشغول به فعالیت هستند. همچنین ۱۷۱ تشکل کارگری و کارفرمایی شامل انجمن صنفی کارگران، شورای اسلامی کار، انجمن صنفی کارفرمایی و کانون کارگران بازنشسته در استان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha