کولیوند: جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر در مناطق حادثه‌خیز کشور حضور دارند

همدان- ایرنا- رییس جمعیت هلال‌احمر گفت: جوانان داوطلب عضو این جمعیت در راستای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث در مناطق حادثه‌خیز کشور حضور یافته و مستقر شده اند.

به گزلرش ایرنا، پیرحسین کولیوند روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان همدان، افزود: طبق اعلام پلیس راه، بیشترین آمار تصادفات مربوط به محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها و مقاصد سفر است که ایستگاه‌های امدادی با حضور نیروها در این محدوده ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: با این اقدام و مشارکت فعال جوانان داوطلب در این اماکن، زمینه کاهش تصادفات را فراهم کرده ایم.

وی با بیان اینکه همدلی، وفاق و همکاری بین تمام دستگاه‌ها در سطح کشور و استان همدان مطلوب است، گفت: ستاد خدمات سفر باید در طول سال فعال باشد و مختص به ایام تعطیل نشود.

به گفته وی، شرایط بسیار سختی را در دوران کرونا پشت سر گذاشتیم و پس از آن تلاش بسیار جدی دولت سیزدهم و ورود میلیونی واکسن موجب شد تا در موج ششم با مدیریت خوب دولت کمترین آسیب را داشته باشیم و به سرعت آن را بگذرانیم. 

کولیوند با اشاره به اینکه مراجعین با علایم کرونا به پایگاه‌های سلامت بسیار کم است، گفت: بیشترین مراجعه‌کنندگان به این مراکز گلایه از مشکلات گوارشی دارند و توصیه می‌کنیم مسافران به بهداشت تغذیه خود بسیار توجه کنند.

وی افزود: برخی از مسافرین داروهای مصرفی روزانه خود را به همراه نداشتند یا در قسمت بار هواپیما یا اتوبوس قرار داشت که باعث مشکلاتی شده بود که تاکید می‌کنم داروهای خود را به همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، رییس جمعیت هلال احمر و معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، امروز برای بررسی فعالیت های ستاد خدمات سفر مسافران نوروزی به استان همدان سفر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha