۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84696451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای سرد تا روز سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری ماندگار است

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با هشدار نسبت به سرمازدگی درختان و باغات گفت: هوای سرد در این استان تا روز صبح سه‌شنبه ماندگار است.

معصومه نوروزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز شنبه لردگان با ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان گزارش شد و شهرهای فارسان، کوهرنگ و بلداجی دمای یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر را تجربه کردند و دما در ایستگاه‌های بن، دوآب صمصامی، شهرکرد و بروجن صفر درجه گزارش شد.

وی ادامه داد: برای روز یکشنبه نیز کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه استقرار هوای سرد شب هنگام و صبح‌ها در استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در این مدت خطر سرمازدگی باغات و درختان وجود دارد از همین رو توصیه می‌شود باغداران در صورت امکان با روشن کردن آتش در باغات از بروز خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنند.

نوروزی همچنین به وزش باد در استان اشاره کرد و گفت: این وزش باد در پاره‌ای از نقاط با خیزش گرد و خاک محلی همراه است و منجر به کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به گزارش ایرنا بنا بر اعلام رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری سرمای هوا در روزهای آخر سال ۱۴۰۰ به ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات استان خسارت وارد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha