۹ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84697034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد برکت هفت مسجد در خراسان شمالی احداث کرد

۹ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۲
کد خبر: 84697034
بنیاد برکت هفت مسجد در خراسان شمالی احداث کرد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی گفت: بنیاد برکت از ابتدای تاسیس این نهاد تاکنون در استان هفت مسجد را با هزینه ۶ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال در مناطق محروم این خطه احداث کرده است.

علی شاهینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احداث مسجد در مناطق محروم از اولویت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی است و موقعیت ساخت بر اساس نیاز منطقه در نقاط محروم استان شناسایی و احداث می شود.

وی تصریح کرد: مسجد روستای سوخسو هاشم، سوخسو انقلاب، تنگ راز و روستای جلفدره شهرستان راز و جرگلان هر کدام با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، مسجد روستای گیفان شهرستان بجنورد با اعتبار یک میلیارد و ۷۹ میلیون ریال، مسجد روستای کوشکی ترکمن با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال و مسجد قنبری ها نیز با مابقی اعتبار از جمله این مساجد است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی افزود: این نهاد حمایتی علاوه بر احداث مسجد، از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار بسته نوشت افزار، پنج هزار بسته بهداشتی و۲۰ تُن گوشت قرمز در مناطق محروم این استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان نخبه، تجهیز کلاس‌های آموزش از راه دور و توزیع کتاب کمک آموزشی در مناطق محروم خراسان شمالی نیز از دیگر برنامه های ستاد است.

استان خراسان شمالی با مساحتی حدود ۲۸ هزار کیلومتر مربع از هشت شهرستان، ۲۲ شهر و ۱۹ بخش، ۴۰ دهستان و ۸۶۲ روستای دارای سکنه تشکیل شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha