۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84698352
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی از پایداری شرایط جوی استان همدان خبر داد

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبر: 84698352
هواشناسی از پایداری شرایط جوی استان همدان خبر داد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: آسمان بیشتر نقاط استان در ۴۸ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

«محمدحسن باقری شکیب» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان طی ۴۸ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد شدید در ساعات میانی روز و بدون بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: کاهش دما و سرمای نسبی هوا تا روز چهارشنبه ماندگار است و پس از آن شاهد افزایش ۲ تا چهار درجه ای دمای هوا در بیشتر نقاط استان همدان خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فامنین با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند و شیرین سو با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای هوای شهر همدان ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر نیز پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پربرف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha