حمایت از تولیدات دانش‌بنیان موجب بهبود وضعیت اقتصادی کشور می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اگر به توان داخلی اتکا کنیم و تولیدات کشور دانش بنیان و اشتغال آفرین باشد، وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم بهبود می‌یابد.

ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: مدیران و کارگزاران نظام باید با تاسی از بیانات رهبر معظم انقلاب از درج شعار بر سربرگ ها و در نامه نگاری ها خودداری و در عمل برای تحقق آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه مدیران باید با عمل، جدیت و سیاست گذاری صحیح بتوانند در کشور تولید و اشتغال ایجاد کنند و پیشرفت های کشور برای مردم محسوس و ملموس باشد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: در کشور دانش آموختگان و نخبگان فراوانی داریم که باید ضمن ایجاد اشتغال، امکانات و بسترهای لازم برای فعالیت آنان فراهم شود تا مسیر خودکفایی کشور را به سرعت هر چه تمام طی کنیم.

ماموستا مرادی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش آموختگان گامی اساسی برای تحقق شعار سال است و باید آن را عملیاتی کنیم.

وی گفت: توجه به تولید و اقتصاد مشکلات کشور را حل می کند و دولت باید برای این دو مقوله سیاست گذاری و برنامه ریزی دقیق داشته باشد تا نقشه های دشمنان نیز خنثی شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha