مسئولان باید با پشتوانه علمی برای افزایش تولید تلاش کنند

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، گفت: مسئولان باید با پشتوانه علمی برای افزایش تولید در راستای اشتغالزایی پایدار تلاش کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار رئیس و معاونین سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید با بسیج همه امکانات زمینه اشتغال جوانان و تولید دانش بنیان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه ماموریت جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان در حمایت از شرکت های دانش بنیان را خطیر دانست و گفت: فراهم آوردن زمینه تسهیل برای فعالیت جوانان بخصوص افراد صاحب ایده و فکر نو می تواند راه گشا بسیاری از مشکلات در استان باشد.

در ادامه این دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این نهاد انقلابی تصریح کرد: نام گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» توسط رهبر معظم انقلاب، سال پر مسئولیتی را برای جهادگران رقم زده است و ما همچون برهه های مختلف دیگر انقلاب آماده انجام ماموریت های خطیر خود در بخش های مختلف هستیم.

«بهرام بادکو» افزود: مجموعه جهاد دانشگاهی در سطح کلان در حوزه دانش بنیان خدمات چشمگیری داشته و هم اکنون طرح های کلان فناوری را راهبری می کند.

وی ادامه داد: برج بزرگ فناوری استان آماده ارایه خدمات به جوانان فناور و شرکت های دانش بنیان است.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اظهار امیدواری بر اینکه همه با همدلی و همراهی زمینه اشتغال و توسعه فعالیت جوانان فناور و شرکت های دانش بنیان را فراهم آوریم، افزود: ظرفیت های خوبی برای افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در استان وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha