کمبودی در تامین مرغ و آرد مورد نیاز هرمزگان نداریم

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: مرغ و آرد مورد نیاز استان برای ایام نوروز تامین شده و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

 علی فیروزی روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: از ۲۷ اسفند ماه به طور میانگین روزانه ۱۶۰ تن مرغ گرم و همچنین ۷۵۰ تن نیز مرغ منجمد در استان هرمزگان عرضه شده است.
وی بیان داشت: قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم در استان ۳۱۰ هزار ریال و مرغ منجمد ۲۰۰ هزار ریال است که پایین‌تر از میانگین قیمت کشوری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان همچنین درباره فعالیت نانوایی‌ها در استان در ایام نوروز گفت: ۲۹۱ واحد نانوایی معادل ۲۲ درصد کل نانوایی‌های استان در طول ایام عید کشیک هستند.
فیروزی با اشاره به اینکه هیچ گونه کمبودی در تامین آرد و نان مورد نیاز استان وجود ندارد، ادامه داد: روزانه ۵۶۰ تن آرد برای این نانوایی‌ها اختصاص یافته و ۳۵۰ تن نیز آرد اضافی برای رفع هرگونه کمبود به نانوایی‌های کشیک تحویل شده است.
وی ادامه داد: بازار استان هرمزگان به صورت روزانه رصد می‌شود تا کمبودی نباشد.
وی معاون توسعه بازرگانی جهادکشاورزی هرمزگان نیز گفت: نیاز روزانه بازار استان به مرغ گرم ۱۱۰ تا ۱۴۰ تن است که اکنون بیش از ۱۶۰ تن مرغ گرم در استان کشتار و روزانه توزیع می‌شود.
مسعود رمضانپور افزود: برای رفع هرگونه کمبود، توزیع مرغ منجمد نیز در استان هرمزگان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha