۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبر: 84699565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار فارس: خدمات رسانی ها محدود به مرکز استان نشود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با بیان اینکه امکانات این استان فقط منحصر به شهر شیراز نیست گفت: همه مدیران باید با اشراف کامل بر حوزه فعالیت خود در تمامی شهرستان های استان، در ارائه خدمات با عدالت رفتار کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، در دیدار با مدیران ستادی استانداری در شیراز افزود: همه باید در استانداری با حوصله و صبوری پاسخگوی مشکلات شهروندان و مراجعان باشیم چرا که استانداری پناهگاه آخر مردم برای پیگیری مشکلاتشان است و بنابراین احترام به ارباب رجوع باید بیش از پیش در دستور کار باشد.
او ادامه داد: به جز برنامه های ابلاغی از سوی استانداری، مدیران کل نیز در حوزه‌های تخصصی برنامه ریزی لازم را داشته باشند و در پایان زمانبندی، عملکردها را مورد سنجش قرار دهند.
وی بیان کرد: معاونان استانداری نیز به طوردائم با مدیران کل و مشاوران حوزه مربوطه ارتباطات و جلسات منظم داشته باشند.
استاندار فارس، خواستار ساماندهی میز خدمت در استانداری فارس به منظور پاسخگویی هرچه بهتر و بیشتر به مراجعان شد.
ایمانیه، بر لزوم ارتقای سطح رفاه، ورزش و سلامت کارکنان نیز تاکید کرد و گفت: می کوشیم تا طرحی را به شکل پایلوت در استان اجرا کنیم تا بر اساس آن خانم های خانه دار شاغل در استانداری فارس ۲ ساعت زودتر از کار فارغ شوند تا به فعالیت های خانه بپردازند.
او افزود: هر کس که ز بیت المال حقوق دریافت می‌کند باید وقت خود را به نحو مطلوب برای انجام کارهای محوله صرف کند.
وی، از معاونین استانداری خواست تا اخبار مربوط به اقدامات و فعالیت های امیدوار کننده و خوب را از طریق روابط عمومی به اطلاع مردم برسانند و در مقابل شنونده مشکلات و گلایه های مردم از زبان روابط عمومی و واحد بازرسی باشند و در جهت رفع آنها اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha