۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84701500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: بودجه ملی شهرستان‌های شاهرود و میامی چهار برابر شد

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه ملی این ۲ شهرستان‌ امسال چهار برابر شد، گفت: سهم بودجه استانی شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز در همه بخش ها ۲ برابر نسبت به سال گذشته شد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر خانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پل روگذر شهید سلیمانی شاهرود با اشاره به اینکه فضای همدلی خوبی بین مسوولان شهرستان و استان سمنان ایجاد شده است، افزود: مسوولان استان و شهرستان ها در یک تیم میدانی، اجرایی و عملیاتی در صدد این هستند تا اتفاقات خوبی در سراسر نقاط استان رخ دهد.
وی با بیان اینکه مشکل اساسی مردم استان سمنان  اقتصادی، عمرانی و اشتغالزایی است، تصریح کرد: تمام تلاش مسوولان استان و شهرستان بر مبنای کم کردن فاصله و جبران عقب ماندگی اقتصادی و معیشتی مردم است.
خانی با اشاره به اینکه سه قوه در کنار یکدیگر برای تحقق اهداف نظام قرار دارند، ابراز داشت: این در کنار هم بودن نتیجه انتخاب صحیح و حمایت مردم است.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ با برنامه ریزی های لازم شاهد بهره‌برداری از طرح‌هایی در شبکه جاده ای، زیرساختی، کشاورزی، صنعت و معدن در این دو شهرستان خواهیم بود.
 وی حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان شاهرود و میامی را ضروری برشمرد و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری که بتواند برای تنها یک نفر هم شغل ایجاد کند مورد حمایت قرار می‌گیرد.
خانی با بیان اینکه مردم شاهرود قدرشناس کارهای مدیریت شهری هستند، افزود: ساخت پل روگذر شهید سلیمانی نتیجه تلاش شبانه روزی مدیریت شهری، مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان  و مردم است که جای تقدیر دارد.  

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه‌هایی با هدف اشتغالزایی در سطح کلان به منظور توسعه این ۲ شهرستان‌ در دستور کار است که این امر با حمایت مردم محقق می‌شود.

به گفته وی، به رغم تمامی مشکلات موجود امسال ارتقای جایگاه شهرستان‌های شاهرود و میامی را در سطح کشور شاهد خواهیم بود.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha