استاندار فارس از فعالیت گروه‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۱ قدردانی کرد

شیراز- ایرنا- محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با صدور پیامی از زحمات و کوشش های گروه‌های جهادی در خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار در ایام نوروز ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی سپاه فجر فارس، در پیام استاندار فارس آماده است: فعالیت ۴۱۰ گروه جهادی، تحت مدیریت و حمایت سازمان بسیج سازندگی استان در حوزه های فرهنگی، آموزشی و عمرانی باعث امیدواری بیشتر به پیشرفت و آبادانی و خدمت در مناطق مختلف استان است.
وی ادامه داد: تلاش و مجاهدت هزاران جوان در راستای رفع مشکلات عمرانی، اجتماعی و سلامتی مردم عزیز فارس بویژه خدمت به افرادی که تاکنون از شهد خدمت رسانی استفاده کمتری داشته اند و همچنین ارائه خدمات فرهنگی، علمی و تربیتی و آموزشی به مردم در نوروز امسال امید به پیشرفت و آبادانی استان را پر رنگ تر کرد.
او اظهار داشت: اینجانب ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از جوانان عزیزی که برای آسایش دیگران از راحتی و آسایش خود گذشته‌اند، خداوند بزرگ را برای داشتن چنین سرمایه های ارزشمندی سپاسگزارم و به روح امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی و بسیج درود می فرستم و برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که حکیمانه از بسیجیان حمایت می کنند طول عمر همراه با عزت را خواستارم.

پیش از این، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس در نشستی خبری گفته بود: هشت قرارگاه هدایت و پشتبانی اردوهای جهادی نوروزی در فارس تشکیل شده و پنج هزار نفر جهادگر در قالب ۴۱۰ گروه جهادی در ۳۲۱ منطقه در ایام نوروز خدمات‌رسانی می‌کنند.
اسماعیل قزل سفلی اظهار کرد: نیروهای جهادی در نوروز که بسیاری از مشاغل دچار رکود یا وقفه می‌شود توان خود را برای خدمت‌ رسانی به مردم صرف می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: ما به عنوان بسیج سازندگی تلاش کردیم برای خدمت‌ رسانی هدفمند نیروهای جهادی تسهیلگری و بسترسازی کنیم. بسیج سازندگی دو هدف را از بسترسازی اردوهای جهادی نوروز ۱۴۰۱ دنبال می‌کند.
قزل‌ سفلی ، کمک به فراهم کردن بستر برای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی را از اهداف راه‌اندازی اردوهای جهادی دانست و گفت: به اعتقاد من جریان و حرکت‌های جهادی یک فناوری برای تربیت عنصر مومن به انقلاب و پرتلاش انقلاب است.
وی خدمت‌رسانی هدفمند برای مردم را از دیگر اهداف راه‌اندازی این اردوها قلمداد کرد و یادآور شد: تلاش کردیم مدل جدید قرارگاهی را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار بگیریم و هشت قرارگاه برای پشتیبانی از نیروهای جهادی و فراهم کردن شرایط تسهیلگری و هم افزایی و عرصه آفرینی و همچنین تأمین امنیت و بیمه آنها طراحی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha