تعزیرات همدان متخلفان را به پرداخت ۶۱۴ میلیارد تومان محکوم کرد

همدان- ایرنا- سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: این مجموعه پس از رسیدگی به ۱۵ هزار و ۷۰۸ پرونده در سال گذشته متخلفان را به پرداخت ۶۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه در حق دولت محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، مرضیه یونسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده های تخلف صنفی سال گذشته در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت توسط شعب تعزیرات حکومتی استان همدان رسیدگی شد.  

وی ادامه داد: ۱۵ هزار و ۷۰۸ فقره پرونده سال گذشته در این استان رسیدگی شد که شامل ۱۳ هزار و ۵۷۹ فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات، یک هزار و ۱۸۸ فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان و ۹۴۱ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: متخلفان حوزه کالا و خدمات به پرداخت ۱۱۵ میلیاد تومان جریمه، متخلفان حوزه بهداشت، دارو و درمان به پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیون تومان و متهمان حوزه قاچاق کالا و ارز به پرداخت بیش از ۴۹۹ میلیارد تومان محکوم شدند.

یونسی اظهار داشت: از مجموع پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی استان همدان ۱۰۰ درصد تخلفات کالا و خدمات، ۹۹ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰درصد پرونده های بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلف ثبت شده به ترتیب درج نکردن قیمت، گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور بوده و در بین واحدهای صنفی بیشترین تخلف به ترتیب مربوط به خواروبار فروشی ها، نانوایی ها و مرغ فروشی ها بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha