۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84704079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صعود موقت ناپولی به صدر جدول با شکست آتالانتا

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۳۸
کد خبر: 84704079
صعود موقت ناپولی به صدر جدول با شکست آتالانتا

تهران- ایرنا- ناپولی با از پیش رو برداشتن آتالانتا با یک بازی بیشتر نسبت به میلان به صدر جدول سری آ صعود کرد.

به گزارش ایرنا، هفته سی و یکم رقابت‌های سری آ ایتالیا با برگزاری ۲ بازی به صورت همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در آن تیم‌های ناپولی و اودینزه از سد رقبای خود گذشتند.

پارتنوپی در دیداری حساس میهمان آتالانتا در برگامو بود و موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. لورنزو اینسینیه(۱۴پنالتی)، متئو پولیتانو(۳۷) و الیف الماس(۸۱) برای میهمان گلزنی کردند و تک گل تیم گاسپرینی به وسیله مارتین دِرون در دقیقه ۵۸ به ثمر رسید.

ناپولی با این پیروزی از یک بازی بیشتر نسبت به میلان با امتیاز مشابه ۶۶ صدرنشین شد. آتالانتا هم در ادامه روند ناامیدکننده خود از ۳۰ بازی با ۵۱ امتیاز در رده ششم قرار گرفت و در خطر از دست دادن این رتبه قرار گرفت.

دیگر بازی بین اودینزه و کالیاری برگزار شد که در پایان تیم میزبان با نتیجه پنج بر یک حریف پایین‌جدولی‌اش را از پیش رو برداشت. رودریگو بکائو(۳۸)، بتو(۴۵، ۴۹ و ۷۳) و ناهوئل مولینا(۵۹) برای اودینزه گلزنی کردند و تک گل تیم میهمان در دقیقه ۳۲ به وسیله ژوآئو پدرو به ثمر رسید.

اودینزه با این پیروزی پرگل ۳۳ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت. کالیاری نیز با ۲۵ امتیاز رتبه هفدهم را به خود اختصاص داد و فاصله‌اش از یک بازی بیشتر با منطقه سقوط سه امتیاز باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha