۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84708480
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: باغ موزه دفاع مقدس یکی از جذابیت‌های گردشگری استان است

همدان-ایرنا- استاندار همدان با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس همدان یکی از جذابیت‌های گردشگری استان است گفت: این باغ موزه در نوع خود در کشور کم‌نظیر است.

به گزارش ایرنا،  «علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز پنجشنبه در جلسه با هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس همدان افزود: باغ موزه دفاع مقدس همدان به برکت انفاس قدسیه و نیات الهی و آسمانی شهید حاج حسین همدانی در کشور بی‌نظیر است. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مراکز مهمی که می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی در استان به ویژه جوانان موثر باشد، باغ موزه دفاع مقدس همدان است.

استاندار همدان با اشاره به انجام فازهای ناتمام باغ موزه دفاع مقدس تصریح کرد: توسعه و تکمیل بخش‌های مختلف از جمله تملک اراضی اطراف این مکان فرهنگی و ارزشی در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفته است. 

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با توجه به از سرگیری سفرهای نوروزی باغ موزه دفاع مقدس همدان مورد استقبال گردشگران قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: هدف اصلی از جلسه با هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس، ارتقا و تعالی بخشیدن به فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار همدان، پاسداشت و زنده‌ نگه داشت ارزش‌های دوران دفاع مقدس را از مهمترین اقدامات فرهنگی برشمرد و گفت: رسالت تاریخی مسئولان، انتقال صحیح ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده است. 

قاسمی فرزاد اظهار داشت: از سرگیری سفرهای راهیان نور که پس از بازسازی اردوگاه‌های مربوط به استان همدان و نهادهای خدمات‌رسان در سال گذشته صورت گرفت یکی از اتفاق‌های مبارک اخیر بود.

در این جلسه مسائل و مشکلات زیرساختی و خدمات‌رسانی موزه دفاع مقدس با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha