۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84712375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک کردستان در سنندج برپا می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در نیمه دوم اردیبهشت سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا می‌شود.

احمد خسروی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک استان و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان برپا می شود.

محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان، در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار شهر واقع شده است.

وی تقویت بازاریابی و خودباوری تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران استان را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه خواند و اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با توجه به فضای محدود نمایشگاه از هر گروه صنایع همگن؛ واحدهای موفق و برتر در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان یادآور شد: بی شک با به نمایش گذاشتن تولیدات برتر صنایع استان دیدگاه صنعتی نبودن کردستان و عدم توجیه فعالیت‌های صنعتی در آن اصلاح می‌شود و بستر جذب سرمایه‌گذار بیشتر هم فراهم خواهد شد.

اختصاص غرفه رایگان به شرکت‌های دانش بنیان 

خسروی گفت: در راستای حمایت از تولید، پرداخت ۸۰ درصد هزینه غرفه‌ها در این نمایشگاه برعهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان و ۲۰ درصد هم بر عهده صاحبان واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این شرکت حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال است، یادآور شد: هر واحد دانش بنیان که از طرف پارک علم و فناوری استان برای حضور در نمایشگاه معرفی شود غرفه رایگان در اختیار آنها قرار داده می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان اظهار داشت: علاوه برسرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی از سرمایه‌گذاران خارجی هم برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید تا این افراد از نزدیک با توانمندی‌های بخش صنعت استان آشنا شوند.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۱۳۸۲ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۱۱ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha