۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳
کد خبر: 84716394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اعلام برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم نوبت خرداد ماه

تهران- ایرنا- مرکز سنجش و پایش کیفیت، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی۱۴۰۱- ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش گروه جامعه ایرنا ، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و نکات قابل توجه در برگزاری امتحانات را ابلاغ کرد.

بر این اساس، امتحانات نهایی در تمام مناطق با توجه به مراقبت های بهداشتی گندزدایی فضا و تجهیزات حوزه ها، تهویه هوای مناسب، پیش بینی و تدارک ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده و ...) و نظارت رییس حوزه  بر رعایت کامل آنها برگزار می شود.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در این برنامه ابلاغی یادآور شد: از دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا و یا دارای بیماری زمینه ای در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده است، با حضور مراقبین، امتحان برگزار می شود.

برنامه کامل امتحانات نهایی را از اینجا دریافت کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha