آزادی زندانیان خراسان رضوی با گلریزان مجازی و پویش مشهد مهربان کلیک خورد

مشهد-ایرنا- رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان در ماه مبارک رمضان با گلریزان مجازی و راه اندازی پویش مشهد مهربان به عنوان ۲ طرح عمومی در مشهد آغاز شده است.

جواد غفاریان طوسی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح گلریزان مجازی به نیت حضرت امام رضا(ع) ۸۰ هزار ریال کمک از سوی هر فرد هم استانی برنامه ریزی شده که قرار است با همراهی نهادها، مجموعه های اداری و سایر دستگاه نسبت به دریافت این مبلغ اقدام شود.  

وی گفت: خیران می‌توانند به صورت خودجوش برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمکهای خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ پرداخت کنند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی ادامه داد: در قالب پویش مشهد مهربان و با همکاری شورای اجتماعی محلات مشهد نیز زمینه جمع آوری کمکهای محلی توسط این نهادها فراهم شده است.

غفاریان طوسی گفت: مطابق اطلاع رسانی صورت گرفته، درکنار جشن های گلریزانی که در پارکها و مساجد در سطح محلات مشهد برگزار می شود، مشهدی ها می توانند کمک های خود را به شماره حساب ستاد دیه در بانک ملت به شماره ۲۰۰۵۳۱۰۷۱۳ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۰۴۷۹۱۱۶۱ واریز نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha