۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84719364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبر: 84719364
۳۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

سنندج- ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان ۳۵ هزار پرس غذای گرم از طریق آشپزخانه های اطعام در بین نیازمندان استان توزیع شد.

هیوا رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه روزانه ۶ هزار نیازمند کردستانی اطعام می شوند، گفت: از اول ماه مبارک تاکنون، ۳۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در بین مددجویان و خانواده های نیازمند کردستانی توزیع شده است.

 وی یادآور شد: همچنین در این مدت، پنج هزار بسته غذایی و سبد کالا  به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در بین نیازمندان کردستانی توزیع شده و در مجموع تاکنون ۳۲ میلیارد ریال برای توزیع غذاهای گرم و سبدهای کالای هزینه شده است.

 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۸۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار سبد کالا در بین مددجویان این نهاد در استان توزیع شود.

وی ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و فراهم کردن زمینه شرکت حداکثری مردم در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان و همچنین هدفمند کردن انفاقات و نذورات مردمی را از اهداف راه اندازی آشپزخانه های اطعام نیازمندان اعلام کرد.

رحیمی اظهار داشت: ماه رمضان سال گذشته نیز از طریق آشپزخانه های اطعام نیازمندان، ۱۲۳ هزار پرس غذای گرم و ۲۳ هزار سبد کالا بین نیازمندان کردستانی توزیع شد.

در حال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در سطح استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha