نماینده ولی فقیه در لرستان: ارتش مایه اطمینان و آرامش ملت است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: ارتش مایه اطمینان و آرامش ملت و امنیت کشور مرهون جانفشانی ارتشیان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" روز دوشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح بمناسبت روز ارتش در خرم آباد اظهار کرد: نیروهای مسلح و ارتش یکی از مظاهر و عناصر اقتدار ملی در نظام اسلامی می باشند و در دوران دفاع مقدس شاهد سرافرازی ارتشیان بودیم که شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌ است.

وی گفت: زمانی که به ظاهر جنگ نظامی نیست اما ارتش مایه اطمینان و آرامش ملت می باشد همچنین اقتدار نیروهای مسلح و ارتش به برکت معارف و آموزه های اسلامی و هدایت مقام معظم رهبری بوجود آمده است و مردم نیز قدردان تلاش و مجاهدت آنان هستند.

وی افزود: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و عشایر غیور در مواقعی که کشور به امداد نیاز دارد با حضور در مناطق مختلف آماده خدمت رسانی خواهند بود و سبب التیام خانواده های آسیب دیده از حوادث طبیعی می‌شوند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: حضور موفق لشکر ۸۴ لرستان، دیگر ارتشیان و رشادت‌ این قشر در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است ازین رو امروز ارتش جمهوری اسلامی نمایشگاهی از ارزش های اسلامی و دینی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه آموزش های نظامی ارتشیان پایبند به احکام اسلامی است ادامه داد: ارتشیان از دانش کافی برخوردار هستند همچنین بین نیروهای مسلح اتحاد وجود دارد که رمز پیروزی است.

وی اظهار کرد: عزت، شکوه و عظمت دین در سایه اقتدار ارتش می باشد که مایه امید دوستان و رعب و وحشت دشمنان شده است و اگر کشور در امنیت بسر می برد حاصل جانفشانی ارتش و نیروی های مسلح می باشد.

۲۹ فروردین ۵۸ توسط امام خمینی (ره) به عنوان روز ارتش نامگذاری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha