۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84721392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: ارتش باید در حمایت از تولید دانش بنیان پیشقدم باشد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی بر ضرورت توجه به حوزه تولید دانش بنیان تاکید کرد و گفت: ارتش نیز همانند سایر نهادها باید در این بخش نقش آفرینی کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز دوشنبه در صبحگاه مشترک تیپ ۱۳۰ ارتش شهید دلجویان خراسان شمالی با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: امسال که مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی است باید سرلوحه فعالیت های مسئولان قرار گیرد و ارتش نیز در این راستا می‌تواند به خوبی نقش آفرینی کند.

وی تصریح کرد: ارتش نیز همانند سایر نهادها باید به سمت تولید و دانش بنیان ها حرکت کند و تولیدی که به صورت دانش بنیان و توسط فرزندانمان شکل گیرد، اشتغال آفرینی خوبی نیز ایجاد می‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: تمامی موفقیت های جمهوری اسلامی ایران به واسطه ایمان، تقوا و ولایت ایجاد شده و از حضور پررنگ مردم در تمامی عرصه ها بهره برده است و ارتش نیز وظیفه دارد تا همچنان از عزت و شرف مردم دفاع خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم سرشار از آموزه های دینی، امنیتی و دفاعی است و اگر ارتش جمهوری اسلامی از این دستورات پیروی کند در تمامی عرصه ها موفق می شود و سابقه نشان داده است که همین رویه توسط ارتش دنبال شده است.

حسین نژاد؛ ولایت را از پایه های اصلی نظام عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح زیر چتر ولایت به خوبی از آرمان های نظام دفاع و از این رکن اساسی در برابر توطئه ها حفاظت کرده اند.

وی اضافه کرد: ارتش با اتکای به ولایت و داشته های داخلی در امنیت کشور نقشی اساسی ایفا کرده است و اکنون نیز بواسطه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تکیه بر تولید، مراکز دانش بنیان و نیروهای داخلی به خودکفایی برسد.

استاندار خراسان شمالی یادآور شد: موفقیت هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد و رشد متوازنی که در تمام حوزه ها شکل گرفته است، بواسطه ولایتمداری و تکیه بر نیروهای داخلی ایجاد شده است و نیروهای مسلح نیز در این راستا به خوبی حرکت و نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وی بیان کرد: اکنون نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگویی در جهان اسلام شناخته می شود و امنیت و استقلال به برکت خون شهدا در این نظام پایدار شد و کشور به خوبی در برابر توطئه های دشمنان حفظ شده است.

آیین ویژه رژه یگان‌های ارتش با نمایش توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح امروز دوشنبه و همزمان با بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران(۲۹ فروردین) با حضور استاندار، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی در تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان خراسان شمالی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha