۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84721632
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک میلیارد ریال در جشن گلریزان فاروج خراسان شمالی جمع‌آوری شد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره زندان شهرستان‌های شیروان و فاروج گفت: در جشن گلریزان فاروج که با مشارکت خیرین انجام شد، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

یزدان عاملی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به مبلغ محکومیت زندانیان فاروج اظهار داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک خیرین، مشارکت مردمی و ستاد دیه استان، پنج نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان آزاد و به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از محل کمک های مردمی و خیرین این شهرستان، یک میلیارد ریال در جشن گلریزان جمع آوری شده بود.

عاملی راد اضافه کرد: ستاد دیه با رویکرد حمایت از زندانیان آبرومند در حقیقت سعی کرده تا به اصل دستگیری و کمک به نیازمندان عمل نماید و حرکت‌های مبارکی را در حمایت و پشتیبانی از گروه‌های گرفتار و در بند فراهم کند.

رییس اداره زندان شهرستان های شیروان و فاروج گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی امید است خیرین و مردم برای آزادی زندانیان و خانواده آسیب دیده آنان کمک کنند تا از هرگونه آسیب اجتماعی به فرزندان و خانواده آنان جلوگیری شود.

شهرستان فاروج فاقد زندان است و زندانیان این شهرستان در زندان شهرستان شیروان دوره محکومیت خود را می گذرانند.

هم اکنون پنج مرکز نگهداری مددجویان در استان خراسان شمالی وجود دارد که از مجموع این تعداد در هر یک از شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی واقع است.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha