۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84721741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس سقز با تردد موتور سیکلت‌ها در پارک‌ ها و تفرجگاه‌ها برخورد می کند

سنندج- ایرنا- فرماندهی انتظامی سقز گفت: پلیس سقز با تردد موتور سیکلت در پارک ها و تفرجگاه ها برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و توقیف و انتقال آنان به پارکینگ به مدت سه ماه با هماهنگی مراجع محترم قضایی نیز در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ صید علی صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد پلیس با موتور سیکلت سواران در پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر و توقیف و انتقال آنان بمدت سه ماه به پارکینگ تشدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به تقاضا و مطالبه شهروندان در خصوص برخورد پلیس با تردد موتور سیکلت سواران مزاحم در سطح پارک‌ها و تفرجگاههای سطح شهر، لذا پلیس حسب وظیفه ذاتی موظف است با اینگونه ناهنجاری ها برخورد کند.

سرهنگ صفری یادآور شد: در این راستا فرماندهی انتظامی شهرستان سقز در نظر دارد طرح تشدید برخورد با تردد موتور سیکلت سواران در پارک‌ها و تفرجگاه ها بصورت ویژه و مستمر اجرا و با هماهنگی با مقام قضایی نسبت به توقیف و انتقال موتور سیکلت های متخلف به مدت سه ماه به پارکینگ اقدام می شود و راکب موتور سیکلت نیز تحویل مقام قضایی خواهند شد.

فرماندهی انتظامی سقز با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، انضباط بخشی به تردد موتور سیکلت سواران است، گفت: هدف ما مراقبت از جان و سلامتی موتورسیکلت سواران و دیگر شهروندان است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha