۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۲۹
کد خبر: 84726542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۲۹
کد خبر: 84726542
خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

سنندج- ایرنا- کشف ۳۳۴ هزار نخ سیگار قاچاق، طرح عیدانه پلیس، کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار و توقیف احشام قاچاق در کامیاران برخی از اخبار کوتاه حوزه انتظامی استان کردستان است.

 به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: یک دستگاه خودرو حامل ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بیجار توقیف شد.

سردار علی آزادی اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با خودروهای حامل کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار در محورهای مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند. 

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی از آن سه هزار و ۸۵۶ عدد ساعت مچی قاچاق و چهار هزار و ۷۳۰ قلم انواع لوازم آرایشی فاقد مدارک گمرگی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: با توجه به شرایط کوهستانی محیط متهم متواری و تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد و شهروندان به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا های قاچاق خوداری و موارد مشکوک را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. 

۲۲۰ راس گوسفند قاچاق در کامیاران کشف شد

  فرمانده انتظامی استان همچنین گفت: یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۲۲۰ راس گوسفند قاچاق در شهرستان کامیاران توقیف شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران انتظامی شهرستان کامیاران حین کنترل وسایل نقلیه عبوری درمحور کامیاران-سنندج یک دستگاه کامیون کشنده حامل دام قاچاق را شناسایی کردند. 

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن۲۲۰ رأس گوسفند قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این تعداد دام را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

طرح عیدانه پلیس برای تمدید ترخیص خودروهای توقیفی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: طرح عیدانه پلیس برای تمدید ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی شامل همه وسائط نقلیه توقیفی در پارکینگ ها (خودروهای فاقد دستور قضائی توقیف ) است و در این طرح تسهیلات و تشویقاتی به مالکان و متصرفان خودروهای توقیفی اعطاء می شود. 

سرهنگ برزو مرادی اظهار داشت: به منظور حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به ادارات و بخشهای مختلف، در این طرح به دو روش در دفاتر پلیس(+۱۰) و ترخیص اینترنتی از طریق اپلیکیشن پلیس من ترخیص انجام می گیرد.

وی افزود: در این طرح ، شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یکساله برای پرداخت به صورت اقساطی و ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث با اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.

کشف بیش از ۳۳۴ هزار نخ سیگار قاچاق در سنندج  

 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۳۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.  

سردار رسول برزوئی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند. 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودروی حامل کالای قاچاق در محور سنندج به کامیاران را متوقف کردند و در بازرسی از آن تعداد ۳۳۴ هزار و ۳۶۰نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: در این راستا ۲نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند. 

۲ هزار و ۸۰۰ قلم لوازم بهداشتی قاچاق در قروه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قروه از کشف بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ قلم لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.  

سرهنگ علیرضا صفری گفت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محورهای مواصلاتی، مأموران انتظامی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند. 

سرهنگ صفری افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروی مذکور موفق شدند تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ قلم لوازم بهداشتی قاچاق را کشف کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قروه با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و پرونده مربوط تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha