۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84726260
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار همدان: زیست بوم ملی اشتغال استان اجرایی می شود

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه زیست بوم ملی اشتغال استان اجرایی می شود گفت: اهداف این طرح مبنای کار تمامی دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز چهارشنبه در اولین جلسه کمیته هماهنگی اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان در سالجاری، با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید برنامه های زیست بوم ملی اشتغال را در استان دنبال کنند اظهار داشت: مدیران استان شاخص های بیکاری را بهبود بخشند و اهداف دولت را در این زمینه محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود گفت: سرمایه گذاران طرح های اشتغال آفرینی خود را با ثبت در سامانه های مربوطه  ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه عمده ترین تسهیلات استان مربوط به بند الف تبصره ۱۸ است افزود: تسهیلات بانکی سال گذشته در کمیته امداد امام خمینی(ره) صددرصد و در سازمان بهزیستی ۷۰ درصد جذب شده است.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح ها به سیستم بانکی معرفی شده که ۱۰۲ میلیارد تومان از آن پرداخت شده است.

وی به مدیران عامل بانک ها تاکید کرد که در راستای رسیدن به نرخ رشد ۷.۵ درصدی و فراهم کردن زمینه مناسب در اجرای تعهد ایجاد ۲۳ هزار شغل در استان تا حد امکان تسهیلات بانکی ابلاغی را سریعتر در اختیار بخش های اشتغال آفرین قرار دهند.

در این جلسه آخرین آمار و وضعیت اقدامات دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha