۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 84727280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف کالای قاچاق امسال در لرستان ۱۲۳ درصد افزایش یافت

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 84727280
کشف کالای قاچاق امسال در لرستان ۱۲۳ درصد افزایش یافت

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: کشف کالای قاچاق در این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار "یحیی الهی" اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری عوامل انتظامی و با اشراف اطلاعاتی موفق به توقیف خودروهای حامل بار قاچاق و شناسایی انبارهای احتکار شدند. 

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۹ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف، ۱۲ انبار احتکار شناسایی و پلمب، ۳۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۴۱۲ متهم به مراجع قانونی معرفی شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۳۸ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق نیز در لرستان کشف شده است.

سردار الهی همچنین با اشاره به کشف یک تن و ۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون اضافه کرد: در این راستا ۲۳ قاچاقچی و ۲۴۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان به انهدام ۶ باند سرقت نیز طی امسال اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان ۲۰ سارق سابقه دار و حرفه ای دستگیر شدند، ۷۴ فقره انواع سرقت کشف، ۱۵ دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha