عملیات وعده صادق ۲ دشمنان جمهوری اسلامی را به وحشت انداخته است

بروجرد - ایرنا - رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: عملیات وعده صادق ۲ با هدف‌گیری پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی طراحی و اجرا شد و به‌ عنوان یک عملیات دقیق و حساب‌شده، دشمنان جمهوری اسلامی را به ترس و وحشت انداخته است.

حجت‌الاسلام علی محمد رایگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات موشکی وعده صادق ۲ به‌عنوان یک نقطه عطف در تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران و عملیاتی موفقیت آمیز در پاسخ به تهدیدات رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: عملیات موشکی وعده صادق ۲ پاسخی قاطع به تهدیدات رژیم صهیونیستی است و این حمله موفقیت‌آمیز نشان‌دهنده قدرت و آمادگی کامل نیروهای نظامی ایران برای مقابله با هرگونه تجاوز به حریم کشور است.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آیت‌ الله بروجردی(ره) بیان کرد: این اقدام نه تنها قدرت موشکی ایران را به رخ جهانیان کشید، بلکه پیام روشنی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن بود که هرگونه تجاوز به مرزهای ایران با پاسخی قاطع و کوبنده مواجه خواهد شد.

حجت‌ الاسلام رایگان اضافه کرد: این استواری و مقاومت ما ریشه در مکتب امام حسین (ع) دارد و ما با الهام از فرهنگ عاشورا و در پیروی از ولایت، آماده‌ایم تا در برابر هرگونه ظلم و تجاوز ایستادگی کنیم.

وی تاکید کرد: ملت ایران همواره مطیع ولایت بوده و دفاع از منافع ملی و امنیت کشور را یک وظیفه شرعی و انقلابی می‌داند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha