۲۴ زندانی جرایم غیرعمد مهاباد در انتظار حمایت خیران هستند

مهاباد - ایرنا - رییس زندان مهاباد گفت: ۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان نیازمند حمایت مادی و کمک خَیران برای رهایی از بند و بازگشت به کانون خانواده خود هستند.

بایرام شهبازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از تمام خَیران و افراد نیکوکار انتظار می‌رود با توجه به قرار داشتن در آستانه پایان ماه مبارک رمضان در امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت داشته باشند تا بتوان تعدادی از زندانیان واجد شرایط را از بند آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان باز گردانیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در مراسم جشن گلریزان که با همکاری و مشارکت خَیران و شهروندان این شهرستان برگزار شد ۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی آزاد شدند.

رییس زندان مهاباد با بیان اینکه جشن گلریزان هفته جاری در این شهرستان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: زندانیان جرایم غیرعمد افراد عادی هستند که در یک لحظه غفلت و سهل انگاری اکنون بخشی از عمر خود در زندان سپری می‌کنند که با کمک و مساعدت خیران می‌توانند دوباره به زندگی عادی بازگردند.

شهبازی با بیان اینکه کمک به این زندانیان می‌تواند ۲۴ خانواده در معرض آسیب را نجات دهد، گفت: حساب ستاد دیه استان آذربایجان غربی مختص مهاباد نزد بانک رفاه به شماره حساب ۱۶۲۰۶۶۹۳۴ شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۵۶۵۶۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۲۰۶۶۹۳۴ برای کمک شهروندان برای آزادی این زندانیان فعال است.

به گزارش ایرنا،  ستاد دیه با هدف آزادی زندانیانی که جرایم آنها قتل غیرعمد (شبه عمد و خطایی)، صدور چک بلامحل غیرکلاهبرداری، دیه تصادفات رانندگی و ترک انفاق و عدم پرداخت مهریه است، در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۶۹ در کشور تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha