۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84730874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان موتورسیکلت و لوازم خودرو در شهرری

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبر: 84730874
دستگیری سارقان موتورسیکلت و لوازم خودرو در شهرری

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: یک ضارب فراری و چهار سارق موتورسیکلت و لوازم خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی پلیس شهرری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده سیزده آبان مشخص شد که سارق یا سارقان با تخریب در خودرو سرقت را انجام می دهند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۷ دیروز سرقت مشابهی اتفاق افتاد و با رصد های میدانی مشخص شد ۲ جوان با یک دستگاه خودروی پراید سفید، پلاک مخدوش سرقت را انجام دادند که همزمان با اعلام مشخصات سارقان طرح مهار در محدوده سیزده آبان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: دقایقی از اجرای طرح نگذشته بود که ماموران انتظامی سارقان را با خودروی مورد نظر مشاهده و طی یک اقدام ضربتی و پلیسی خودرو را متوقف و هر ۲ نفر را دستگیر و از داخل خودرو اموال مسروقه ای شامل، ۳دستگاه ضبط خودرو، ۲ جفت باند خودرو و یک دستگاه ساب کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در پی جویی های انجام شده متهمان حرفه ای به ۵ فقره سرقت اعتراف و تا کنون ۳ شاکی به کلانتری مراجعه و اموال سرقت شده خودرو در بین اموال مکشوفه شناسایی کردند.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهمان با پایان تحقیقات و تکمیل پرونده با دستور قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت که از اتباع هستند، در محله خاورشهر خبر داد.

درگیری که تا یک قدمی مرگ جوان ۱۸ ساله پیش رفت

سرهنگ جلیلیان همچنین اعلام کرد: عامل اصلی درگیری پارک ایثار شهرری که با ضربات چاقویش مضروب را تا یک قدمی مرگ برده بود، دستگیر شد.

وی افزود: اواخر اسفند سال گذشته در پارک ایثار شهرری ۲ جوان بر سر اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر که یکی از آنها که جوانی ۱۸ ساله بود بر اثر ضربات سلاح سرد (چاقو) مجروح، به بیمارستان منتقل شد و به علت جراحت شدید به کما می رود، که با تلاش فراوان کادر درمانی بعد از چندین عمل جراحی پس از چندین روز از مرگ نجات می یابد.

جلیلیان با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری ضارب متواری در دستور کار پلیس ری قرار گرفت، عنوان کرد: مأموران تیم عملیاتی کلانتری شهرری با پایش های تصویری دوربین های مداربسته، رصدهای میدانی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی هویت و مخفیگاه متهم که خود را پنهان کرده بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت، افزود: دیروز تیمی از مأموران انتظامی به موقعیت اعلامی اعزام شدند و طی عملیات منسجم پلیسی متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.  

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: پس از اخذشکایت شاکی و تشکیل پرونده، متهم با دستور قضایی روانه زندان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha