۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1392
کد خبر: 84732228
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

 امام جمعه عجب شیر: راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه برگزار شود

مراغه - ایرنا - امام جمعه عجب شیر بر هر چه منسجم تر و پر رونق تر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

حجت السلام محمود شربیانی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس افزود: راهپیمایی روز قدس نوعی تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به دشمنان نشان می دهد که مردم پای نظام ایستاده اند.
 امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند مردم از نظام دلسرد شوند، گفت: ما با حضور دندان شکن خود در راهپیمایی روز قدس توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی می‌کنیم و با حضور گسترده معاملات سیاسی جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهیم.
وی با ذکر اینکه توطئه ها و دسیسه های آمریکا علیه ملت ایران و مردم مظلوم فلسطین همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس باید هر سال نسبت به سال گذشته پر رنگ تر، محکم تر، قوی تر و منسجم تر برگزار شود.
فرماندار شهرستان عجب شیر نیز در این جلسه با تاکید بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد.

جعفر قادری خاطرنشان کرد: ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ در حالی که کمتر از یک سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته بود بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
وی با بیان اینکه ریشه اصلی بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در دنیا به وجود می آید رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال باید نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر و دشمن شکن تر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha