۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84733529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرزوی ۱۹ یتیم در میامی برآورده شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت: ۱۹ آرزوی یتیمان این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف ترویج و گسترش سنت حسنه حمایت از نیازمندان در این شهرستان برآورده شد.

مرتضی نوروز پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: خیران در شب جشن آرزوهای امسال افزون بر ۱۳۵ میلیون ریال کمک نقدی به مددجویان و افراد کم برخوردار میامی اهدا کردند.
وی از کمک‌های خیران در حوزه‌های مختلف قدردانی کرد و اظهار داشت: کمیته امداد با شناسایی نیازمندان و معرفی آنان به خیران، کمک‌های حامیان را تجمیع و با رصد مشکلات، وجوهات را مدیریت و به حساب آنها واریز می‌کند.
نوروزپور هدف از برپایی جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان را ترویج و گسترش حمایت از نیازمندان و اکرام ایتام خواند، ابراز داشت: در جشن آرزوهای امسال چهار دستگاه لپ تاپ، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ دستگاه دوچرخه، یک دستگاه جاروبرقی، تلویزیون، فرش، یخچال، ماشین لباسشویی، ۲سفر زیارتی به مشهد مقدس و یک مورد کمک ۱۰۰ میلیونی ریالی تعمیرات مسکن توسط حامیان اهدا شد.
کمک نقدی به مددجویان، پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی و همچنین خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان و کمک به امر ازدواج از جمله خدماتی است که از سوی این ارگان ارائه می شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش با حدود ۴۰ هزار جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha