۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84740896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کمیته امداد بیارجمند: آرزوی ۲۲ یتیم برآورده شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۱۴
کد خبر: 84740896
رییس کمیته امداد بیارجمند: آرزوی ۲۲ یتیم برآورده شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیارجمند گفت: ۲۲ آرزوی یتیمان این بخش به مناسبت ماه مبارک رمضان برآورده شد.

جواد عسکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: خیران در ماه مبارک رمضان امسال افزون بر یکصد میلیون ریال کمک نقدی به مددجویان و افراد کم برخوردار بیارجمند اهدا کردند.

وی، هدف از برپایی جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان را حمایت از نیازمندان و اکرام ایتام خواند و افزود: در جشن آرزوهای امسال ۶ دستگاه لپ تاپ و تبلت، پنج آرزوی هزینه تحصیلی، ۶ آرزو در زمینه تامین هزینه درمان، و پنج آرزوی لوازم تحصیلی محقق شد.
وی مهمترین نیاز کودکان یتیم را در حوزه فرهنگی دانست و گفت: امید است با فراهم کردن لوازم آموزشی مرتبط با سن آنان بتوانیم به ارتقاء سطح تحصیلی کمک کنیم .

رییس کمیته امداد امام بخش بیارجمند افزود: شهرداری بیارجمند، مرکز علمی کاربردی و دیگر نهادهای خدمات رسان در جشن آرزوها و توزیع بسته‌های معیشتی ماه رمضان امسال مشارکت داشتند.
کمک نقدی به مددجویان، پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی و همچنین خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان و کمک به امر ازدواج از جمله خدماتی است که از سوی این نهاد ارائه می شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

یکهزار و ۱۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام راحل بخش بیارجمند هستند.
بیارجمند یکی از بخش های سه گانه شهرستان شاهرود در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق این شهرستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha