سیلاب در مشگین‌شهر خساراتی بر جای گذاشت/آبگرفتگی ده‌ها واحد مسکونی و تجاری +فیلم

اردبیل - ایرنا - بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب بامداد پنجشنبه خسارات زیادی در شهرستان مشگین‌شهر برجای گذاشت.

مدیر امور منابع آبی مشگین‌شهر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نیمه شب گذشته در کمتر از یک ساعت بیش از ۶۰ میلی متر باران در مشگین‌شهر بارید. 

ارسلان فرجی افزود: بارش شدید باران موجب جاری شدن سیلاب در سطح شهر و برخی روستاهای پایین دست شد و خساراتی به تاسیسات آبی این شهرستان وارد کرد.

ایرج بیگدلو ، سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر نیز در جریان بازدید از مناطق آسیب‌دیده از سیل گفت: ده‌ها واحد مسکونی و تجاری در این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شده است.

وی افزود: سیلاب خساراتی به تاسیسات زیربنایی ، مبلمان شهری ، جاده‌های عشایری ، روستایی و بین‌شهری و نیز مزارع و باغات این شهرستان وارد کرد و بخش‌هایی از تعدادی از ابنیه فنی و پل‌ها نیز تخریب شد.

به گفته وی ، کارشناسان مدیریت بحران فرمانداری مشگین‌شهر در حال بررسی میزان خسارت‌های وارده شده ناشی از سیلاب در شهرها و روستاهای این شهرستان هستند.

شهردار مشگین‌شهر نیز با اشاره به بارش شدید باران و گرفتگی معابر و کانال‌های آب در اثر افزایش حجم آب گفت: اکیپ خدمات شهری از همان ساعات اولیه وقوع سیل مشغول بازگشایی معابر و لایروبی کانال‌های سطح شهر هستند. 

علی مسیب‌زاده اظهار کرد: با توجه به امکانات و تجهیزات موجود تلاش می‌کنیم در اسرع وقت محلات و مناطق آسیب‌دیده را تحت پوشش قرار دهیم.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد ، در سال ۱۳۸۰ بروز سیل در روستای موییل در دامنه سبلان باعث جان باختن چندین نفر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha