مقاومت تنها راه متوقف کردن زیاده خواهی های صهیونیسم بین‌ الملل است

قشم - ایرنا - فرماندار قشم گفت: مقاومت همه جانبه مردم مسلمان فلسطین و وحدت امت اسلامی تنها راه متوقف کردن زیاده خواهی های صهیونیسم بین‌ الملل، پایان دادن به تجاوزات و نقض حقوق بشر از سوی بذرِ فاسد و سلّولِ های سرطانی‌ رژیم غاصب، کودک کش و جعلی صهیونیستی است.

محمد محمدحسینی روز سه شنبه در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری شده، اظهار داشت: از دید مقام معظم رهبری مسئله فلسطین، یکی از مصایب بزرگ جهان بشریت کنونی است، هر کس که احساسی در مورد انسان و حقوق انسان دارد و خود را حامی حقوق بشر معرفی می کند، باید در این قضیه صاحب داعیه باشد و این قضیه را، قضیه خود بداند.

وی ادامه داد: این قضیه، جزو رخدادهای کم نظیر تاریخ است و هرچه از مصایب انسانی متصور است از قتل مردم، آواره کردن انسان ها و بی خانمان کردن آنها تا اهانت به کرامت انسانی، نابود کردن سرمایه های بشری، فشار و ظلم و اختناق و انزوا و حصار و بسیاری از اقدامات نژادپرستانه صهیونیست ها را در قضیه فلسطین می توان دید.

فرماندار قشم با بیان اینکه روز جهانی قدس، برای ما نشانه ای است تا راه تمیز حق از باطل گم نشود، گفت: این روز با شکوه و یادگار به جای مانده از بنیانگذار جمهوری اسلامی تلنگری است برای وجدان های جهانی تا از آرمان قدس غافل نشوند.

محمدحسینی ضمن محکومیت جنایت‌ های این رژیم غاصب از عموم مردم غیور، ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان مرزی در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس دعوت کرد که همچون سال‌ های گذشته با حضوری گسترده در این راهپیمایی با شکوه بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری خود را در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین به جهانیان نشان دهند.

وی اضافه کرد: به امید خدا به زودی با عنایت به وعده صادق قرآن و فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد اضمحلال و نابودی این رژم پوشالی که از خانه عنکبوت هم سست تر است خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است؛ حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

این روز امسال مصادف با ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ه. ش و ۲۳ رمضان ۱۴۴۴ ه. ق است که در آن مراسم های متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌ شود.

این روزها مناطق شمالی فلسطین اشغالی و شهرک‌ های صهیونیست نشین شاهد حملات موشکی چند جانبه از خاک سوریه، لبنان و نوار غزه و همچنین عملیات‌ های ضد صهیونیستی در پاسخ به تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی است.

تا پیش از این صهیونیست‌ ها فقط در جنوب سرزمین‌ های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha