۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۵
کد خبر: 84737287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲۵ تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان در مرودشت توزیع شد

شیراز-ایرنا-سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: ۵۲۵ تن کالای تنظیم بازار ویژه ماه رمضان در این شهرستان تامین و توزیع شد.

منصور امیریان روز شنبه با بیان اینکه  اقلام توزیعی شامل ۴۰ تن مرغ منجمد،۱۸۰ تن برنج هندی، ۱۳ تن برنج پاکستانی، ۱۰۹ تن برنج تایلندی و ۱۷۸ تن شکر و پنج تن گوشت منجمد بوده است افزود: این اقلام  در طول ماه رمضان تامین و توزیع شده است. 
وی بیان کرد: قیمت مصوب برای این اقلام نیز شکر هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان، مرغ منجمد هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان، برنج پاکستانی هر کیلو ۲۰ هزار و پانصد تومان، برنج تایلندی با قیمت کیلویی دوازده هزار تومان، برنج هندی با قیمت هر کیلو گرم هجده هزار و پانصد تومان و گوشت منجمد با قیمت ۹۵ هزار تومان  است که بر اساس سهمیه تعیین و بین روستاهای این شهرستان توزیع شده است.
امیریان افزود: توزیع این اقلام به منظور حمایت از مصرف کنندگان  و تعادل و تثبیت قیمت‌ها در طول ماه مبارک رمضان در فروشگاه ‌های منتخب انجام شد. 
این مقام مسئول با بیان اینکه نظارت بر بازار بعد از ماه رمضان نیز ادامه دارد، تصریح کرد: اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غذایی بر بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت مستمر نظارت دارد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۵۲ کیلومتری شمال شیراز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha