فرماندار ملایر: ظرفیت گروه‌های جهادی برای طرح‌های معطل بکار گرفته شوند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه با هم‌افزایی و وحدت در کنار گروه‌های جهادی، باید لشکرهای جهادی داشته باشیم، گفت: گروه‌های جهادی ظرفیتی مستعد و پا به کار هستند که باید برای تکمیل طرح‌های معطل پیمانکار به کار گرفته شوند.

به گزارش ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز دوشنبه در اجتماع گروه‌های جهادی شهرستان ملایر اظهار داشت: هم‌افزایی و همکاری حلقه مفقوده فعالیت‌های جهادی است که باید تقویت شود.

وی بیان کرد: جهادگرانی که در این صحنه حاضر شده و آجر روی آجر می‌گذارند، مجاهد فی سبیل الله هستند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه جهادگران به معنای واقعی کلمه کار فرهنگی می‌کنند، افزود: ما در بسیاری از ماموریت‌ها پیوست فرهنگی و عدالت نداشتیم و امروز باید در راس اقدامات قرار گیرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کار شما جهادگران، دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب است، ادامه داد: هدف دشمن این است که ۴۳ سال حضور موثر و پر برکت انقلاب اسلامی را با بحران کارآمدی مساوی کند و نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

به گفته وی فشارهای معیشتی و اقتصادی جامعه که بخشی از آن ناشی از تحریم‌ها، ناکارآمدی‌ها و بدعمل کردن بوده، به عملیات روانی و شبانه‌روزی دشمن گره خورده است.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر کار جهادی را بن‌بست شکن و امیدآفرین دانست و گفت: تفکر جهادی و حضور دلنشین جهادگران، همه مسائل را حل می‌کند.

فرماندار ملایر: ظرفیت گروه‌های جهادی برای طرح‌های معطل بکار گرفته شوند

اسماعیلی بر ضرورت فراهم‌سازی حضور حداکثری، پیشرفت و رشد کمی و کیفی گروه‌های جهادی در این شهرستان تاکید و بیان کرد: عده‌ای به دنبال آسیب زدن به دین مردم از طریق معیشت آنها هستند.

وی با تاکید بر اینکه با هم‌افزایی و وحدت اجازه بروز چنین اتفاقی را نمی‌دهیم، افزود: شهرستان ملایر از نظر برخورداری از خیران و جهادگران ظرفیت بالایی دارد و با سازماندهی و برنامه‌ریزی اقدامات موثری را انجام خواهد داد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه در این راه ما در کنار جهادگران هستیم، ابراز امیدواری کرد: مردم ملایر بیشتر از گذشته طعم شیرین خدمات گروه‌های جهادی را احساس کنند.

گروه‌های جهادی مایه دلگرمی مردم هستند

امام جمعه ملایر نیز از اظهار داشت: حضرت علی(ع) مجاهد فی سبیل الله در عرصه نظامی، اقتصادی، عمرانی و خدمت‌رسانی بود و ما نیز به عنوان شیعه آن حضرت، باید پیرو وی باشیم.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" بر لزوم برگزاری یک رزمایش پر شور در سطح این شهرستان با هدف دلگرمی مردم و معرفی فعالیت‌های جهادی گروه‌های جهادی تاکید کرد و افزود: طبق وعده خداوند، دستگیری از مردم بزرگترین عبادت و راه رسیدن به کمال است.

وی همچنین خواستار شناسایی توانایی‌های افرادی شد که می‌توانند در قالب این رزمایش برای مردمی که پناهی ندارند، سر پناهی ایجاد کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر نیز از برگزاری رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی در این شهرستان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت خبر داد و گفت: در این رزمایش اقدامات ارزنده جهادگران به نمایش گذاشته می‌شود.

سرهنگ"حمیدرضا آقابیگی" به اعزام گروه‌های جهادی برای ساخت یکصد واحد مسکونی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن این شهرستان خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha