۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84744700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۸۸۰ کیلوگرم قارچ ترافل و چند خبر کوتاه از انتظامی گلستان

گرگان - ایرنا - کشف ۸۸۰ کیلوگرم قارچ ترافل ، دستگیری باند سرقت کابل و کشف سلاح‌های شکاری غیرمجاز از مهمترین‌ اخبار نیروی انتظامی روز یکشنبه گلستان است.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: مامورین انتظامی آزادشهر در ایست و بازرسی پاسگاه تیل‌آباد یک دستگاه خودرو نیسان۸۸۰ کیلوگرم قارچ ترافل قاچاق کشف کردند.

سردار سرتیپ دوم ستاد محمدسعید فاضل‌دادگر اظهار داشت: ارزش ریالی این قارچ ترافل کشف شده ۳۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

**

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های کابل برق در گنبدکاووس، ماموران انتظامی دستگیری عامل یا عاملان وقوع این سرقت‌ها را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ فرزاد تاجره بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ با اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند در نقاط جرم‌خیز، موفق شدند سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه سمند را حین سرقت شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: پس از یک تعقیب و گریز و عملیات‌های جداگانه و موفقیت‌آمیز، خودرو و موتورسیکلت مورد نظر متوقف و متهمان دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات غیر قابل انکار پلیس به ۵۴  فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و مقدار ۴۰ متر کابل برق هوایی، اضافه کرد: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

**

فرمانده انتظامی آزادشهر در شرق گلستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۵ متهم تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح شناسایی متهمان تحت تعقیب و متواری، دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران این حوزه انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ سیدداود حسینی اظهارداشت: این افراد پس از کسب مجوز قانونی و پس از شناسایی توسط ماموران، دستگیرد شدند.

**

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: ۲ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای حوزه این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ امیر باقری اظهار داشت: بدنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران انتظامی پاسگاه بالاجاده به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور همکاران ما، ایجاد درگیری شدید بین چند نفر از اهالی روستا مشاهده شد که با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله نیروهای کمکی نیز در منطقه حاضر شدند.

وی ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده و سرعت عمل ماموران، جمعیت متفرق و در اقدامی ضربتی ۲ نفر از عوامل اصلی نزاع و درگیری دستگیر شده و یک نفر از مصدومان حادثه که دچار جراحت شدید شده بود، به مراکز درمانی منتقل شد.

**

سرهنگ اکبر سجادی فرمانده انتظامی آق‌قلا با اشاره به اجرای طرح برخورد با قاچاقچیاان و دارندگان سلاح غیرمجاز در این شهرستان از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی گفت: در این زمینه ۱۳ قبضه سلاح شکاری کشف شد.

**

رییس پلیس فتا گلستان گفت: شهروندان در خصوص پرداخت بیعانه در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که با درج آگهی فروش محصولات ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از کاربران می‌کنند، هوشیارتر باشند.

سرهنگ ابراهیم پرسا تصریح کرد: دریافت بیعانه، یکی از شگردهای کلاهبرداری توسط مجرمان سایبری در سایت‌های فروشگاهی است، به طوری که برخی کاربران به‌ دلیل قیمت مناسب اجناس مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کرده که متاسفانه کلاهبرداران پس از دریافت وجه از پاسخگویی به تماس مالباختگان امتناع می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha